סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום : אני בת 40, אובחן אצלי סרטן השד לפני חודש וחצי, עברתי ניתוח מלא כולל בלוטות לפני חודש. עומדת להתחיל במסע של קבלת כל הטיפולים. שאלתי היא :הבנתי שלכל טיפול יש תופעות לוואי, וחלקם אף יכולים לגרום לסרטן ברירית הרחם, איבוד הנשיות המינית והחיצונית, ועוד צרות שאני לא יודעת אליהם. הבנתי מאונקולוגים שטיפולים כימיים מונעים חזרה או התפשטות של המחלה רק ב-30%-40% , אז לשם מה כל הסבל המיותר?
היי תחשבי תמיד שאת בין ה-30%-40% שזה כן עובד אצלהן, תמיד תהיי אופטימית!! בהצלחה בטיפולים רונית