בדיקת בלוטות הלימפה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעיקבות סרטן שד עברתי למפקטומי וכן כריתת ובדיקת בלוטות הלימפה שלב1 כאשר בודקים את בלוטות הלימפה מה בדיוק בודקים? האם זה מרקרים אם כן איזה ? אבקש תשובה מפורטת ככל הניתן.
ענת שלום רב לדגימת בלוטות לימפה בבית השחי שתי מטרות: א) קביעת "stage" הווה אומר "דירוג" הגידול, וזאת לצורך קביעת הטיפול הנידרש בנוסף לניתח ו ב) הוצאת גידול בבית השחי, במידה וקיים בבלוטות הלימפה. עקרונית, בדיקת הרצפטורים מבוצעת בריקמת הגידול בשד. הבלוטות שנידגמו בניתוח נבדקות להמצאות תאי גידול בלבד. בברכה ד"ר מ כרמון
שלום.בניתוח שעברה אימי אתמול נמצאו 2 בלוטות לימפה נגועות ואחת נקיה.בעקבות זאת הוצאו כל הבלוטות.מה זה אומר לגבי התםפשטות המחלה?