שאלה לבנות נכות רפואית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום קיבלתי נכות רפואית אחרי כריתת שד הנכות הינה לשנה בגובה 100% זמני מה אני אמורה לקבל אחרי שנה בועדה רפאית איזו נכות וכמה אחוזים למי יש נסיון במקרה דומה? תודה חנה
שלום לך מגיע לך כל מס ההכנסה ששילמת בשנה זו! מלאי טפסים למס הכנסה כולל הטופס של ביטוח לאומי ותקבלי כעבור כמה חודשים את כל מס ההכנסה שששילמת בשנה זו. בברכה ריקי
לריקי תודה לא מגיע לי החזר מס כי המשכורת נמוכה ולא מגיעה לתקרת מס שאלתי בקשר לאחוזי נכות קבוע לאחר 100% זמני לשנה תודה חנה