רופאים טובים ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , האם שמעתם משהו על אונקולוג משה ענבר ?(איכילוב ) , כירורוג : מרדכי גוטמן ( מאיר כפר סבא ) ? האם הם רופאים טובים ?
שלום מיכל, פרופ' משה ענבר - הוא מנהל מכון אונקולוגי בבית חולים איכילוב. פרופ' מוטי גוטמן- מנהל מחלקה כירורגית בבית חולים מאיר כפר סבא. פרופ' גוטמן הוא אחד מיועצי הפורום שלנו . במעלה הדף יש קישור צבוע בכחול יועצים שלנו, אם תקליקי על הקישור תוכלי לקבל כרטיס ביקור של היועצים בפורום ביניהם של פרופ' מוטי גוטמן. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה