גרד בפיטמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 43. מבצעת בדיקת ממוגרפיה אחת לשנה וכן בדיקה אצל כירוג אחת לשנה. לפני מס' חודשים התחיל לי גרד באחת הפיטמות והאזור היה אדום. לאחר יומים התופעה נעלמה ולא חזרה. מאז הייתי בבדיקה שיגרתית אצל הכירוג והכל תקין. האם יכול להיות שמדובר במחלת פאג'ט של הפטמה? בדיקת ממוגרפיה הייתה בפברואר והייתה תקינה. תודה על התשובה
טליה שלום המפתח נתון בכך שהתופעות של גרד ואודם חלפו. מאחר וכך, אינך צריכה להיות מוטרדת מהאפשרות של מחלת פג'ט של הפיטמה. המעקב עליו את מקפידה הוא הדוק וטוב. המשיכי בכך. בברכה ד"ר מ כרמון
טליה שלום מאחר והתופעות חלפו, אינך צריכה להיות מוטרדת מהאפשרות של מחלת פג'ט של הפיטמה. המעקב עליו את מקפידה נראה הדוק וטוב. התמידי בכך. בברכה ד"ר מ כרמון