רוצה למצוא רופא

דיון מתוך פורום  סרטן השד

28/11/2003 | 08:29 | מאת: מיכל

אני זקוקה להמלצה על כירורוג פרטי ומומלץ .

28/11/2003 | 08:56 | מאת: י

28/11/2003 | 08:59 | מאת: יובל

לא חייבים ללכת לרופא פרטי. ישנם רופאים מצויינים בקופות החולים. דר שבתאי-מטפל בתל השומר ומקבל במרפאת מכבי בבני ברק, כמובן שהוא מקבל גם פרטי. תתענייני במרפאת מכבי בבני ברק. דר איילון רופא בתל השומר אנני יודעת לאיזה קופת חולים הוא שייך תתקשרי לתל השומר מחלקה כירוגית(יש כמה כאלו תבררי באיזו הוא עובד) ושם יש מזכירה שתוכל לעזור לך. שניהם מקצועיים ואנושיים.

28/11/2003 | 12:13 | מאת: אפרת

מיכל, רופא מצוין, מומחה לכירורגית שד הוא פרופ' פפא. מקבל באסותא. אני חושבת שהוא עובד גם בתל-השומר. בהצלחה, אפרת

28/11/2003 | 13:27 | מאת: חגית

דר' גוטמן חיים. כירורג אונקולוג מעולה ובן אדם. עובד בבלינסון. יש לו קליניקה פרטית ברמת גן. יועץ בפורום. עשי ב"חיפוש" את שמו ותוכלי לעיין בכרטיס הביקור שלו ולמצוא את מספרי הטלפון שלו. מאד מאד מומלץ.

01/12/2003 | 15:44 | מאת: יפית

הי מיכל, אני נותחתי פעמיים אצל פרופ' שלמה ללצ'וק (כריתה מלאה + כריתה מניעתית של שד שני מאוחר יותר). פרופ' ללצ'וק מנהל מחלקה כירורגית בבילינסון ועל כרטיס הביקור שלו מצויין "מומחה לכירורגיה אונקולוגית ומחלות שד". מקבל באופן פרטי באסותא (03-5221717) ומגלה יחס מקצועי ואנושי ביותר כלפי הפציינטים. בהצלחה

מנהל פורום סרטן השד