כאב וגירודים אחרי הקרנות-שאלה לבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום סיימתי הקרנות השבוע השד מגרד לי ומעצבן כזה בעיקר באיזור הפיטמה האם גם אתן חוויתן את זה??? חוץ מזה - אני מתחילה לקחת טמוקסיפן למה עליי לצפות מבחינת תופעות לוואי? והאם הן מופיעות מיידית לאחר הכדור הראשון?
היי אם השד מגרד מרחי אלוורה שירגיע, או ביופין או כל משחה אחרת שמומלצת, יקח קצת זמן עד שכל התופעות יעברו. לגבי הטמוקסיפן, נכתב עליו הרבה בפורום, אם תעשי חיפוש תמצאי הרבה חומר. לגבי התופעות, זה מאוד אינדוודואלי. אני לוקחת את הטמוקסיפן כ-5 חודשים ללא תופעות מיוחדות. המון בריאות רונית