שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמי עברה בחצי שנה האחרונה טיפולים כימותרפיים, והיא מסיימת אותם עוד שבועיים רציתילשאול ( לבקשתה) האם יש תכשיר \תרופה על מנת לזרז את צמיחת השיער לאחר הטיפולים בתודה
אני מאמין שהשיער יגדל מהר ושלא יהיה צורך בתכשירים ותוספים. במידה ויהיה צורך ניתן להתאים לאמך טיפול אך לשם כך דרוש מידע נוסף על מנת שאפשר יהיה להתאים לה את הטיפול המתאים והטוב ביותר בשבילה. בהצלחה, נדב
היי רצוי שאמא שלך אחרי שהשיער מתחיל לצמוח, תגלח אותו לפחות פעמים, ואז השיער צומח מהר יותר וחזק יותר המון בריאות רונית