טמוקסיפן- לאונקולוגית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש הבדל בין טמוקסיפן לטמוקסן? הרופא של מכבי נתן לי מרשם לטמוקסן כשבבית חולים נתנו לי מרשם לטמוקסיפן מה ההבדל ביניהם? האם זה אותו דבר? האם למכבי אין טמוסקיפן? תודה על תשובת הרופאה וגם מי מכן שהתנסתה כמוני בעניין
לקריאה נוספת והעמקה
אני קיבלתי ממכבי טמוקסי 20 בהצלחה ורפואה שלמה. זוהרה*
היי במכבי התרופה נקראת טמוקסי 20 והיא מכילה טמוקסיפן. בהצלחה רונית
שלום גליה, זוהי אותה תרופה שם התרופה על האריזה שונה לפעמים תלוי החברה המייצרת , מה שחשוב שהרכב התרופה הוא אותו דבר. בברכה, צוות אחת מתשע