תאים אטופיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת אולטראסאונד ודיקור התגלו אצלי תאים אטופיים והומלץ לי להוציאם. מהם תאים אטופיים? לאמי היה סרטן שד האם יש קשר ?
כרמי שלום תאים אטיפים הם תאים שונים. כלומר תאים מוזרים או משונים בצורתם. הם יכולים להיות בדלקת בגידול או באופן נורמלי. המשמעות מבחינתינו כשיש תשובה כזאת בפתולוגיה שצריך להוציא עוד רקמה מסביב ולשלוח שוב לבדיקה פתולוגית. הקשר לאמך הוא שכל ממצא בשד השונה מהנורמה ,דורש ברור נוסף עד אבחנה מדויקת.