דחוף מאוד מאוד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נערה, אני חושבת שיש לי סרטן השד אני חייבת לדעת מהם התסמינים של המחלה כי אני חושבת שיש לי אחד מהם, קראתי על זה קצת בחוברת בקופת חולים אשמח לדעת בהקדם האפשרי תודה מראש!!
מאיה יקרה, הרגעי, סרטן שד אינה מחלה של נערות וגם לא של נשים צעירות. הסיכוי שיש לך סרטן שד הוא אפסי. סרטן שד בדרך כלל מופיע כגוש בשד. אך מרבית הגושים בשד אינם סרטן אלא ממצאים שפירים (לא ממאירים). באם תוכלי לפרט מה העלה את חשדותיך אוכל להתיחס באופן יותר פרטני לשאלתיך. אנא פני להבדק, אך היי רגועה. אשמח לשמוע ממך שוב בברכת בריאות שלימה ד"ר בן-ברוך