לגובי-שמן פשתן-עשב פשתן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר טיפולים - מה החיוניות של חומרים אלה? הנחיות שימוש מיוחדות להם? למה הם מסייעים? תודה נאמר לי בחנות טבע שכדאי לסחוט עשב פשתן? ומה לגבי השמן?
הי גליה, אני חושב שאת מתכוונת לעשב חיטה, לא עשב פשתן. אני מצרף עבורך הודעה שפרסמתי די מזמן בפורום זה בנוגע לעשב חיטה: http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=31978&t=31821 בנוגע לשמן פשתן מצרף גם כן הודע קודמת שאני מקווה תעזורנה לך: http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=60142&t=60076 בנוסף את מוזמנת לעשות חיפוש בפורום תחת השם פשתן או שמן פשתן ןלמצוא הודעות נוספות. גובי