טבעת גדולה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 23 לאחרונה הבחנתי שהטבעת האדומה שמסביב לפטמה של השד השמאלי שלי יותר גדולה מזו של צד ימין , בעבר לא נהגתי לבחון את מצב השד שלי לכן לא ידוע לי אם הדבר היה קודם או שזה התרחש לאחרונה , האם מצב זה טבעי או ששתי הטבעות צריכות להיות סימטריות , ואם המצב הזה לא טבעי , האם יש סיכוי שהדבר הזה הוא תחילתו של םרטן שד .
שלום שוש, הרבה איברים בגופינו אינם סימטריים בשני הצדדים. יחד עם זאת אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים לה את שייכת לבדיקת שד שיגרתית, בדיקה המומלצת לכל אישה מגיל 20 ומעלה לשם מעקב ומודעות . בברכה, צוות אחת מתשע