ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס"ד שלום רב ! ביופסיה - זה להוציא בניתוח רקמת סרטן מהאיבר ולאחר מכן לבדוק האם כל הגידול הוסר או שיש עוד. אני רוצה לדעת איך מתבצעת הביופסיה, איך בודקים אחר כך אם הכל הוסר. אני משער, שלוקחים את הרקמה וחותכים אותה לרצועות של אורך, רוחב וגובה וכך בודקים כל תא עפ"י פרוסות. האם זה נכון ? ואם לא, אז כמו ששאלתי, איך זה מתבצע ? תודה, וערב טוב !
אהרון שלום, אינפורמציה אודות ביופסיה תוכל למצוא באתר האינטרנט של עמותת אחת מתשע שכתובתו: www.onein9.org.il במדור מידע/מידע רפואי בפרק סרטן השד מהו?
תודה רבה.