האם לשתף נכדים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מנסיונכן האישי- האם לשתף את הנכדים הבוגרים שסבתא חלתה בסרטן? האם לשתף בתחילת הדרך ? או אולי עדיף לא לערב אותם בכלל \ לחסוך מהם ? מהי הדרך המומלצת?
אני נוהגת להשאיר לילדי את ההחלטה מה לספר לילדים שלהם. אלא אם כן שואלים אותי שאלה ישירה ואז אני משתדלת לענות לעניין ולא לעשות מזה עניין גדול. לפני כשננה כשעשיתי איזה ביופסיה בשד עוד לפני הניתוחים נכדתי בקשה לראות. בגלל שכמה חודשים קודם הוציאו לאמא שלה/בתי כמה נקודות חן מהגב. הראתי לה בלי לעשות מזה עניין גדול ואמרתי לה שזה נראה יותר מאשר זה באמת. אני בעד לענות ברמה שילד או נכד שואל. כל טוב. זוהרה*