עליה במשקל עקב כימוטראפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עליתי במשקל כ- 10 ק"ג עקב הטיפולים הכימוטראפיים והסטרואידים שקיבלתי. הדיטטיקאית אמרה לי שעלי להוריד אותם ועתה אני מנסה אבל ללא הועיל. האם מישהו יודע היכן אפשר להירשם למכון אבל בעלות אפסית.
היי את לא חייבת להרשם למכון יקר! אפשר להרשם למתנס השכונתי לחוג התעמלות. אפשר לעשות התעמלות בבית. אפשר לעשות הליכות לבד או עם חברות. בהצלחה רונית
לא צריך מכון יקר. תוציאי מהתפריט את השומנים (מן החי בעיקר) ,את הממתקים ואת הסוכרים, ותעברי לתזונה שעיקרה ירקות ופירות (רצוי אורגניים) ומובטחת לך הצלחה - זה מוכח.