כדוריות לבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע שעבר לא קיבלתי טיפול כימותרפי משום שהספירה הלבנה היתה נמוכה - 2.8 ודחו אותי לשבוע זה כדי שהספירה תהיה גבוהה יותר. קיבלתי טיפול הומאופתי להעלות רמת הכדוריות הלבונות, ואתמול ביצעתי בדיקת דם והכדוריות הלבנות "קפצו" ל-5.2 יש לי מעט כאבי גרון וראש ורופאת המשפחה אמרה לי שאמנם יש אצלי אודם בגרון אך שלחה אותי הביתה ללא טיפול. שאלתי היא האם רמת הכדוריות הלבנות הגבוהה נובעת מהזיהום בגרון? איך אפשר לקבוע אם אני יכולה מחר לקבל טיפול כימותרפי?
כל זיהום בגוף מעורר את מערכת החיסון לייצר כדוריות לבנות לתקיפת הגורם הדלקתי.
הספירה עלתה עקב הזמן שחלף מהטיפול הכימי, אודם בגרון בדרך כלל אינו מעיד על זיהום חידקי אלא אם כן יש חום גבוה או תפליט מוגלתי בגרון. אין כל בעיה לקבל טיפול כימי עם ספירה של 5.2.