טמוקסיפן ובעיות בראיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מהיום אחר הצהריים יש לי הבזקים בצד של עין שמאל. האם מישהי מכירה את התופעה הזאת? חוץ מזה אני רואה מטושטש. תודה. זוהרה*
היי זוהרה אני לוקחת טמוקסיפן כבר 5 חודשים, ולא נתקלתי בזה. אם זה ימשיך גשי לרופא עיניים. המון בריאות רונית
היי זוהרה לי גם היו הבזקים בעינים היתה לי בעיה להתמקד שלא נדבר על סחרחורות מהטומוקסיפן. אני יודעת שאחד הסיכונים בטומוקסיפן זה בעיה ברישתית לכן כדי להבדק כל חצי שנה אצל רופא עינים. ואת דעתי על הטומוקסיפן את יודעת וקוראת..... מה הוא עולל. הכדור הבא זה ארימדקס וכריתת שחלות. תרגישי טוב נאנוש
זוהרה שלום, אם הטמקסיפן גורם לך לתופעות לוואי קשות אז תעמדי על זה שיוחךף בארימדקס. אין צורך לכרות את השחלות ניתן להפסיק את פעילותן באמצעות זריקה ZOLADEX אחת ל-4 שבועות. לדעתי עליך לגשת בדחיפות לאונקולוג המטפל בך לספר לו על כל מיחושייך ולבקש להחליף הטיפול. בהצלחה