כאבים בצלעות - לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי כאב בצלעות התחתונות כבר שבועיים, זה כאב שכואב רק אם נוגעים. רופאת המשפחה שלחה אותי לצילום רנטגן של הצלעות. בצילום אפשר לראות גרורות ? האם גרורות גורמות לכאב ? תודה
שלום יונית, אם אכן יש גרורות יתכן שלא ניתן יהיה לראותן בצילום רנטגן. בקשי מיפוי עצמות. בהצלחה ובתקווה עבורך שמקור הכאב אינו גרורות
אם יש חשד לממצא בצלע, בדיקה מועדפת היא מיפוי עצמות. הסיכוי לראות ממצא בצילום רגיל הוא קטן. גרורות בצלעות אכן יכולות לגרום לכאבים, אך אין זה אומר שאם יש כאב אז זו גרורה.
עשיתי מיפוי עצמות לפני חמישה חודשים ולא היה שום ממצא. הכאבים התחילו לפני 3 שבועות , בצילום אתמול לא ראו כלום. מה לעשות ?