מרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבוע המרקרים היו 13 והיום עשיתי שוב פעם בדיקות לפני כימותרפיה והמרקרים הגיעו ל 23 מה זה אומר? עברתי לפני שנה כריתה חלקית בשד עשיתי הקרנות וכימותרפיה בדיעבד ולפני חודש נשלחן גרורות לצלע התשיעית והאגן והוחלט שוב פעם לעשות הקרנות וכימותרפיה לפני שבוע קיבלתי פמרה לעצמות מה אני עוד אמורה לעשות אני מאוד מודאגת אשמח לקבל תשובה מקצועית. תודה דנה
שלום דנה, אנו מבינות את דאגתך. אך לא התייחסת ספציפית לבדיקה שעשית אנא צייני את שם הבדיקה. בברכה, צוות אחת מתשע