אבחנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בן ברוך שלום לפני כשלושה שבועות עברתי ניתוח חלקי בשד ימין והוצאת בלוטת לימפה , בלוטה לימפה בודדה עם קורטקס מעובה , מה זה אומר ? היתי רוצה לדעת האם הסרטן הוא חודרני או לא חודרני ? בעוד כשבוע מתחילה טיפול כימוטרפי CMP ולאחר מכן הקרנות . אשמח לקבל תשובה. תודה
שלום רב, בכדי לקבל תשובה לשאלתך צריך לדעת את התשובה הפתולוגית המלאה. אנו ממליצות לפנות לכירורג שניתח אותך בכדי שיסביר לך את התשובה. זוהי הסמכות המוסמכת ביותר בכדי לקבל את המידע שאת מבקשת. בברכה, צוות אחת מתשע