טמוקסיפן מתי ומרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
2 שאלות לדר בו ברוך:1 ) האם יש משמעות לזמן בו נוטלים את הטמוקסיפן, האם עדיף לפני ארוחה או אחריה 2)ידוע לי שאונקולוגים מבקשים בדיקת מרקרים פעם בחצי שנה למשך חמש שנים, האונקולוגית שלי אומרת שזה מיותר, מדוע? תודה אילה
לקריאה נוספת והעמקה
אין משמעות לתזמון לקיחת טמוקסיפן. לגבי סמנים כבר עניתי על כך פעמים רבות בפורום, זה נושא שאין עליו הסכמה מלאה, ההנחיות הרשמיות של אגוד האונקולוגים הן הארה"ב והן באירופה הן שאין מקום לבדיקת סמנים שגרתית.
תודה מקרב לב לדר בן ברוך , זה פשוט נפלא שאפשר תוך זמן כל כך קצר לקבל תשובות לשאלות שמטרידות אותי זמן רב.