טיפול הורמונלי במקום טמוקסיפן - שאלה לד"ר נעה בן ר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אובחנתי באוגוסט השנה לגידול בשד ימין. עברתי ניתוח למפקטומי והתחלתי טיפול כמותרפי של 4XAC. הגוש שהוצא היה בגודל 1.6 סמ בלוטות הלימפה נמצאו שליליות NEW HER2 + 3 רצפטורים לאסטרוגן / פרוגסטרון חיובי אני בגיל 42 בשלב פוריות שאלתי האם קיים טיפול הורמונלי מתאים יותר מאשר טמוקסיפן למצב זה ?? האם מחייב לקחת את התרופה ל 5 שנים והאם ישנן חלופות טיפוליות משולבות של הטיפול ההורמונלי בנוסף להרספטין?? האם מומלץ לעבור ניתוח הוצאת שחלות ומה המשמעות של פעולה זו ?? אודה מאוד לתשובתכם, סילבי
השאלות שלך דורשות דיון והסבר שהן מעבר ליכולתי לבצע במסגרת הפורום, יש צדדים לכל אופציה. אני מציעה לפנות לרופא האונקולוג שלך עם השאלות (שכולן מצוינות ודורשות התיחסות) או ליעוץ נוסף