סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמי יעל - בחודש מרס 3/2003 אבחנו אצלי סרטן השד- גושים גדולים בשד. משך כ- 4 חודשים עברתי 6 קורסים של טיפולים כימוטרפיים caf שהסתיימו 28/7/2003 . בתאריך 9/9/2003 עברתי ניתוח - כריתה מלאה של השד וכן הוצאת כל בלוטות הלימפה אשר היו נגועות . בתחילת חודש אוקטובר עברתי סימולציה כהכנה לפני הקרנות יומיומיות במשך 6 שבועות . מאז ועד הים הנני ממתינה להתחלת ההקרנות וזאת בשל הלחץ שישנו על "המאיץ" היחיד. למרות שהבנתי שהקרנות הינן טיפול מניעתי בלבד- שאלתי הינה האם לא יכול להיות מצב של חידוש התפתחות הגידול וזאת לאור התאריכים שציינתי ? אודה על מתן תשובתכם בהתאם . בברכה יעל
בדרך כלל אין בעיה המתנה כפי שציינת, אך תלוי בממצאי הניתוח ובשארית הגידול , אם היתה, בשד ובלוטות