הסתיידות.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפניי כ-8 חודשים סיימתי את הכימו וההקרנות[קרצינומה ללא גרורות]. אתמול הרגשתי במקום הניתוח גוש פנימי. פניתי לכירורג והיום בוצע אולטראסאונד וטרוקט-ביופסיה. לפניי מספר חודשים באולטראסאונד ראו משהו בגודל 8 מ"מ.שייכו את ה"תגלית" להסתיידות לאחר הניתוח. היום זה היה בגודל 35 מ"מ-ועדיין דיברו על אופציית ההסתיידות לאחר הניתוח.[המקום בדיוק בקו הניתוח]. שאלתי האם אותה תופעת ההסתיידות יכולה אכן להגיע מ-8 מ"מ ל-35 מ"מ.?? השתמשו במונח סרומה-אמרו שזה לא נראה סרומה עכשיו. רואים בסונר גוש עם זרימת דם חלקית בשוליים . בתודה.
לאריאל ואביבית שלום כדאי פשוט להמתין לתשובת הביופסיה שנעשתה לאחרונה. כל השאר, יהיה בגדר השערות. למרות שהסבירות להשנות מקומית אינה מאד גבוהה לא ניתן לצפור צפירת הרגעה. גם אם הביופסיה תהיה ללא ממאירות דרוש מעקב צמוד ועירנות רבה. דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי