לד"ר בן ברוך/אונקולוגית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשעשו לי ביופסיה בשד גילו שיש לי סרטן מסוג אינטרדוקטל קרצינומה ללא עדות לפלישה.כמו כן כתבו שהגידול לא רגיש להורמונים. לאחר זמן מה עשו לי ביופסיה בבית השחי והתברר שיש בלוטה נגועה. האם העובדה שהרגישות ההורמונלית נעשתה באינטרדוקטל מעידה על הרגישות ההורמונלית גם של הגידול הפולשני, או שצריך לעשות בדיקת רגישות גם בגידול הפולשני? כנ"ל לגבי הHER2
לקריאה נוספת והעמקה
כמובן שיש לבצע בדיקת רצפטורים וHER2 על הגידול החודרני. לא להסתמך על הבדיקה בגידול הלא חודרני.