נשאר גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי טיפולים כימוטרפיים ואח"כ ניתוח- כריתה חלקית (ב-30/9) ואני לפני הקרנות. כשאני ממששת את השד אני מרגישה עדיין גוש, או רקמה סמיכה. מה זה יכול להיות? האם יכול להיות שלא ניקו הכל? מה לעשות?
שלום רנה, אנו ממליצות לך לפנות אל הרופא המטפל באונקולוגיה, ובנוסף לכירורג שניתח אותך, לשם בדיקה והתייעצות. בברכה, צוות אחת מתשע
האיזור של הניתוח הרבה פעמים מתקשה כי נשאר שם חלל של נוזל וזה כבר לא רקמה אחידה לא מבינה את זה פיזיולוגית אבל גם אמלי זה כך במקום של הוצאת הגוש יש איזור קשה וכבד יחסית לשאר השד תבדקי בכל זאת עם הרופא ליתר ביטחון