נפגשים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בנות רונית א' ואני דיברנו עכשו, וקבענו ליום שלישי הקרוב 11.11 בקפולסקי שבעזריאלי בשעה 5 אחרי הצהריים. מי שתכתוב אליי לדוא"ל תוכל גם לקבל את מספר הטלפון שלי. אפשר להגיע ברכבת (יש תחנה בעזריאלי). נא להביא מצב רוח טוב. כדי שתוכלו פחות או יותר לזהות אותי, רצ"ב התיאור: אני קצוצה (שלא באשמתי), די רזה וקטנה. מקווה להתראות אתכן! ענת
אהיה ביום ג הקרוב בעזריאלי בשעה 17:00 ריקי
אני גם אבוא. אולי כולן תלבשנה חולצה לבנה, כדי שנזהה את השולחן המתאים
אני מאוד אשמח להצטרף גם אבל יש לי ילדים קטנים , אולי אפשר להפגש באיזהשהוא ערב. ( ודוקא בימי שלישי אני לא יכולה .) תודה מראש