רשימה של מי שרוצה להיפגש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכולן כמו שכתבתי, נראה לי נחמד להיפגש. "אחת לתשע" הציעו אולם, אבל אני לא בטוחה שזה הולך להיות משהו המוני, ושצריך אולם. אני עדיין עם הקטע של הרכבת (אני מתה לחנוך את הקו החדש מבית שמש לתל אביב). גם חיפאיות ובאר שבעיות יכולות להגיע ככה בקלות. אולי נגיע לעזריאלי, ונשתלט על כמה שולחנות בבית קפה? אני מבקשת ממי שרוצה, להשאיר הודעה עם אפשרות לתקשר (להשאיר דוא"ל במקום המתאים). ביי! ענת
מוכנה להיפגש בעזריאלי
מוכנה להפגש ובאה מהקריות טלי