פמרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 34 . לפני כשנה כרתו 2.5 ס"מ משד שמאלי , נשלחו גרורות לצלע ה-9 ולגב התחתון . הציעו לי פמרה . מה רצוי לעשות בשלב זה והאם הפמרה רצוי ? אני מקבלת פעם בחודש זריקה בבטן .
סוזי שלום, קשה לתת חוות דעת עם מיעוט פרטים, אני מבינה שהגידול רגיש להורמונים וכי אין גרורות מעבר לעצמות. אם הזריקה לבטן היא לצורך דיכוי שחלות אז פמרה היא אפשרות טיפולית טובה, אך שוב לגבי מה רצוי לעשות והאם פמרה הוא הטיפול המומלץ קשה לענות עקב מיעוט הפרטים בהצלחה