טיפול כימי caf .....שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שוב אני בת 36 יש לי גוש בגודל 5 ס"מ, בדרגה 3, עם גרורות לריאות ולכבד....... בשבוע שעבר עברתי טיפול שלישי מתוך שש לא עברתי ניתוח, אני עוברת רק טיפול כימי מסוג caf ללא הקרנה האם יש כאן מישהי עם מקרה דומה שעברה טיפול כזה בהצלחה? ואחרי כמה טיפולים? אמרו לי שהגוש מצטמק ולפעמים נעלם, אבל אני בינתיים לא מרגישה בשינוי........זה מוקדם מדי?
אילנה, שלום קודם כל, אני מצטערת לשמוע על הבעיה שלך. יש סתירה מסוימת במה שכתבת, כי אם יש גרורות, הסרטן הוא מדרגה 4, ואם הוא מדרגה 3, אין גרורות. יש גידולים שהכימותרפיה עובדת עליהם, אני מקווה שזה המצב אצלך, זה צריך להתחיל לקרות לך בערך עכשו, אבל אל תגעי בזה כל הזמן. את הולכת למעקב אצל האונקולוג והכירורג? הם אמורים להגיד לך אם יש שינוי. אני מאחלת לך שהכימותרפיה תעבוד טוב, ושתצאי מזה ענת