שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום אנימקבלת זלוטקס באופן קבוע בשלוב עם טמוקסיפן האם יש הבדלמבחינה רפואית בקבלת זריקה חודשית 3.6 לעומת זריקה תלת חודשית 10.8? תודה מירי ותודה לך שאת עוזרת לי ולכול הבנות במלחמה במחלה הארורה הזו
לקריאה נוספת והעמקה
באופן עקרוני אין הבדל, יש נשים (ביחוד צעירות) שבסיום ה 3 חודשים מידת דיכוי השחלות מעט יורדת. הזריקה ל 3 חודשים אינה בסל לטיפול בסרטן שד, יש קופות הדורשות טופס 29ג (ממולא על ידי האונקולוג) שלם אספקתה. אני נוהגת לתת את הטיפול כל 3 חודשים, אחרי הזריקה הראשונה של חודש.