ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני בת 27 ונמצאה אצלי פיברואדינומה בגודל 3 ס"מ בערך, בפגישה עם כירורג נאמר לי שאפשר להוציא אותה דרך חתך רחוק ,אבל חתך שיסווה את הצלקת דרך הפיטמה. האם אחרי הוצאת הגוש ישאר לי שקע? הגוש מאוד קרוב לפני השטח ונמצא בקו המחשוף באזור שבו החזה במגמת שיפוע כלפיי מטה מכוח הכבידה. האם מהניסיון שלך אחרי הוצאת גושים, בין אם שפירים ובין אם ממאירים, זה משאיר סימנים ועקבות על גבי העור מלבד הצלקת? אם אוציא את הגוש דרך חתך מעליו ולא דרך הפיטמה, השקע יהיה פחות משמעותי? אני מודעת לעובדה שזה תלוי בגוף שלי, אבל בכל זאת, מתוך ניסיון לאחר הוצאת גושים רבים -אם תוכל להגיד לי את התרשמותך האישית מהעניין מודה לך מאוד. תודה מראש מיכל
מיכל שלום ההצעה שקיבלת מהכירורג שלך היא טובה ומקובלת. ניתן לכרות פיברואדנומות דרך חתך בגבול העטרה שהוא יותר קוסמטי. לרוב לא נותר שקע או פגם אחר. אין הצדקה לבצע חתך במקום גבוה יותר. בהצלחה.