היסטוריה משפחתית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, סבתי נפטרה לפני שנים רבות מסרטן, אני לא יודעת אם סרטן השד ואין לי את מי לשאול. אבי חלה גם הוא בסרטן השד והחלים, אך אחרי שנים אחדות הסרטן הופיע מחדש בעצמות ובריאות והוא נפטר. הוא הספיק לומר לי שערכו לו בדיקות וגילו שמקורות הסרטן הם לא גנטיים. מעבר לזה אני לא יודעת. אני בת 25, ושאלתי היא- עם כזאת היסטוריה משפחתית, האם עלי להתחיל כבר עכשיו בממוגרפיה או בדיקות אחרות? תודה
שירי, הבדיקות לא פותרות שום בעיה וגם לא תמיד מגלות את המחלה. את חייבת לעשות מה שביכולתך למנוע הופעת המחלה. הדבר החשוב ביותר, במידה ואת לא מעשנת כמובן, הוא לבחון את הרגלי תזונתך ולערוך שינויים לכיוון תזונה יותר טבעית ויותר מאוזנת. בהצלחה, מריוס ויטנר, תזונאי