חזרה מקומית- לאונקולוגית

דיון מתוך פורום  סרטן השד

02/11/2003 | 08:56 | מאת: רימונה

בהנחה שאחרי כריתה חלקית תהייה חזרה בשד - האם אז עושים שוב כימותרפיה? הקרנות? או למשל עוברים לכריתה מלאה וכימותרפיה ? מה קורה בדרך כלל במקרה של חזרה מקומית? הרי אם הוצאו קודם בלוטות- מה יסמן את בריחת התאים החוצה? אשמח לדעת מה הפרוטוקול הנהוג במצב של חזרה כזו.

לקריאה נוספת והעמקה
02/11/2003 | 13:27 | מאת: מריוס

קיים סיכוי טוב למנוע חזרה כזאת ע"י הכנסת שינויים באורח חייך. הדבר להתחיל בו, הוא שינוי בהרכב מזונך ובצורת הכנתו. לפרטים: 050-768572 רק בריאות, מריוס ויטנר, תזונאי הוליסטי

02/11/2003 | 15:29 | מאת: ד"ר נועה בן ברוך

בדרך כלל אם יש חזרה מקומית לאחר כריתה מקומית וקרינה מומלץ לבצע כריתת שד. אם הגידול רגיש להורמונים נהוג להוסיף גם טיפול הורמונלי. אין נתונים מספקים לגבי תוספת כמוטרפיה כשגרה אחרי חזרה מקומית, תלוי באופי ההשנות.

מנהל פורום סרטן השד