שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שבוע טוב לקחתי זריקת זלוטקס לפני כמעט חודש האם יתכן שזה מביא הרגשת כאב ראש והרגשה של נדנדה בכול פעם שאני מרימה את הראש או מורידה במהירות והרגשה של נמלים בכול הראש והרגשת סחרחורות?(סחרחורות היו גם לפני שנים הפעם זה יותר) אני בהסטריה אני סיימתי שנה מאז הטיפולים ונוטלת טמוקסיפן מבקשת תשובה מהירה תודה דניאלה
לקריאה נוספת והעמקה
לא מוכרית לי תופעה כזו מזולדקס, נשמע יותר כבעיה של אוזן פנימית או עמוד שדרה צוארי. אין צורך להיות בהסטריה כדאי לברר בכוונים שאמרתי וכמובן לידע את האונקולוג שלך וקבל את חוות דעתו לגבי ברור נוסף.