חזרתי לקבל טמוקסי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקחתי חודש ובחודש זה הרגשתי זוועה. נוסף לתשישות כרונית ופיברומיאלגיה שמהם אני סובלת הרגשתי עוד יותר תשישות עד כדי אי יכולת פה ושם לקום מהמיטה. לציין שזה לא קרה בעבר. בעצת אונקולוגית חדשה הפסקתי לחודש. בשבועיים הראשונים עדין הרגשתי רע ואח"כ חל שיפור. לפני שבוע חזרתי לחצי מינון ומאתמול אני על מינון שלם. מקווה שלא יהיה נורא כמו בפעם הקודמת. אשמח לשמוע ממשתמשות האם יש להן תופעות לוואי ואילו. תודה. זוהרה*
שלום זוהרה, לפני התרופות, כדאי מאד להתייחס לגופך בחוכמה ובכבוד. גם תשישות ומחלות אפשר לפתור, ע"י מזון מתאים והכנתו הנכונה. תחשבי על זה רגע : מה שאת מכניסה לפה, משפיע ישירות ומהר על מצבך (גם הנפשי). אם את מעוניינת לשפר את איכות חייך, דרך תזונה נכונה התקשרי אלי ל- 058-776994. כל טוב, עידית