חזרתי לקבל טמוקסי

דיון מתוך פורום  סרטן השד

31/10/2003 | 10:29 | מאת: זוהרה *

לקחתי חודש ובחודש זה הרגשתי זוועה. נוסף לתשישות כרונית ופיברומיאלגיה שמהם אני סובלת הרגשתי עוד יותר תשישות עד כדי אי יכולת פה ושם לקום מהמיטה. לציין שזה לא קרה בעבר. בעצת אונקולוגית חדשה הפסקתי לחודש. בשבועיים הראשונים עדין הרגשתי רע ואח"כ חל שיפור. לפני שבוע חזרתי לחצי מינון ומאתמול אני על מינון שלם. מקווה שלא יהיה נורא כמו בפעם הקודמת. אשמח לשמוע ממשתמשות האם יש להן תופעות לוואי ואילו. תודה. זוהרה*

02/11/2003 | 14:21 | מאת: עידית סער-נטורופתית

שלום זוהרה, לפני התרופות, כדאי מאד להתייחס לגופך בחוכמה ובכבוד. גם תשישות ומחלות אפשר לפתור, ע"י מזון מתאים והכנתו הנכונה. תחשבי על זה רגע : מה שאת מכניסה לפה, משפיע ישירות ומהר על מצבך (גם הנפשי). אם את מעוניינת לשפר את איכות חייך, דרך תזונה נכונה התקשרי אלי ל- 058-776994. כל טוב, עידית

מנהל פורום סרטן השד