עליה במשקל בעקבות טיפולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתמודדת עם עליה רצינית במשקל לאחר שעברתי למפקטומי כימותרפיה רדיותרפיה . כיום אני לוקחת 20 מג ליום טמוקסיפן, כבר שנה וחצי, אני מבקשת עצה ועזרה כדי לרדת במשקל. תודה אילה
פשוט מאוד : תעברי לתזונה נכונה - תזונה צמחית מבוססת על מוצרים אורגניים, ותמעיטי באכילת שומנים מהחי. הרבה ירקות ומיצי ירקות, מעט לחם, מעט בשר ומעט דברי חלב היא תזונה בריאה וגם מאפשרת הורדה של ק"ג מיותרים בזמן קצר. בכל קופת חולים יש תזונאית אשר תשמח לסייע לך בנושא זה. עודף שומן גם הוכח כגורם שעלול להחזיר את גידולי הסרטן. מאחל לך לרזות במהרה !
שלום אילה, אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל ותקבלי הפנייה לשירות דיאטה שנמצא ברוב בתי החולים בארץ. בדרך כלל יש גם דיאטנית שקשורה לאונקולוגיה. בהצלחה. בברכה, צוות אחת מתשע
הייתי בכל זאת רוצה לשמוע עצות וטיפים מגולשי הפורום שהיה להן נסיון בתחום זה.
אילה שלום רב, אוכל לעזור עם בעית עלית המשקל ואולי בכלל לשפר את מצב החולי, בעזרת הדרכה לתזונה נכונה ומבריאה וכן בהרצאה מעניינת על שיטה להכנת מזון שהיא בו זמנית, יותר פשוטה, יותר חסכונית, חוסכת זמן ומעל הכל יותר בריאה. כדאי לפחות לשמוע, כי זה גם מעניין ! אם מעוניינת פני לדוא"ל או ישירות לפלפון זמין גם להודעות 994 776 058 אני עובדת עם תזונאי. יום טוב, עידית