שאלה לאונקולוג : תוצאות ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתוצאות לאחר ניתוח התקבל שהגידול רגיש לאסטרוגן ושלילי ל-HER2. הוסבר לי שזה טוב : - יש קולטנים לאסטרוגן -כלומר הזולדקס שאני לוקחת משפיע לטובה (נגד הגידול). - שלילי ל-HER2 - כלומר שפוטנציאל ההתפשטות נמוך . שאלתי: - קולטנים חיוביים לאסטרוגן - האם זה "טוב" או "רע" להריון עתידי ? או שנתון זה אינו רלוונטי להריון ? תודה.
המצאות קולטנים חיוביים בגידול אינה רלוונוית כנראה להריון עתידי, כי לא מצאו החמרה במצב מחלת השד אצל חולות שהרו לאחר מכן ובלי קשר לקולטנים. בברכה פרופסור אילן כהן