כאבים חדים בשד- קרינה- לרופא קרינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עוברת עכשיו הקרנות כשגיליתי את הבעייה בשד בהתחלה גיליתי את זה כיוון שהיו לי כאבי תופת חדים כאלה בשד הרגשתי שצורבים לי את השד מכל הכיוונים עכשיו אני אחרי טיפולים וניתוח(כבר עבר הרבה זמן) ואני עוברת הקרנות ללעיתים אני מרגישה בשד צריבה כדוגמת זו שהרגשתי אז אבל נקודתית במקומות מסויימים אז זה היה בכל השד מה אופייני מבחינת הרגשה במהלך הקרינה? האם הצריבות הקטנות האלה במקומות מפוזרים הן אופייניות? תודה
ענתי שלום, כעיקרון לא צריכים להיות כאבים בעת קרינה-לא מוקדיים ולא מפושטים. אם הכאב מתמיד יש מקום לחזור על בדיקת הרופא ואולי תוספת סונר של האיזור.השד ד"ר אילן רון