תורשה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמא שלי חלתה לאחרונה בסרטן השד בגיל 60 אני בת 35, האם אני נכנסתי "אוטומטית" למסומנות לחלות במחלה? עדיין לא עברתי אף בדיקה, לאן עלי לפנות? לרופא המשפחה? לכירורג, אני מאד מבולבלת כרגע. תודה על העזרה...
אפשר להמנע מהשפעות התורשה ע"י מעבר לתזונה נכונה. אחד ממרכיבי התוכנית הינו הכנת המזון בצורה שלא תגרום ליצירת רדיקלים חופשיים ע"י חימצון השומניב שבו. לפרטים פני נא לדוא"ל. מריוס, תזונאי הוליסטי
שלום רב, אנו מבינות את דאגתך. אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים לה את שייכת , לבדיקת מעקב . בברכה, צוות אחת מתשע
למה שלא תשלחו אותה ישר לכרות את השד כאמצעי מניעה ? הרי אין גבול לטיפשות שלכן, "אחת משמונה". אני מקווה שלפחות אתן נהנות ממחיקת תגובותי. הן עוד עשויות לעזור למישהו לגלות את האמת. שיהיה לכן לבריאות... בסוף האמת תצא לאור. בינתיים אלפי נשים תשלמנה בחייהן. וזה גם על אחריותכן...
מלבד הבדיקות שכדאי שתעשי, כדאי גם לאכול נכון ולבשל את מה שאת אוכלת בצורה מדעית, שגם תקטין את הסיכון למחלה. הדבר יכול גם להקל על מחלת אמך. המזון וצורת הכנתו, הם גורמי מפתח לכל המתרחש בגוף ובנפש. לפרטים פני לדוא"ל או לפלפון 058-776994 הרבה בריאות ויום טוב, עידית