סרטן השד והריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33, לפני שנתיים הוציאו לי גוש סרטני מהשד. כריתה חלקית. עברתי טיפול כימוטרפי והקרנות. אני רוצה לדעת אם אני יכולה להכנס להריון עכשיו ללא חשש, לי או לעובר. ואם מצב הורמונלי של הריון לא יכול להחזיר לי את המחלה.
שלום פנינה, אנו מבינות את רצנוך להרות. אך התייעצות וירטואלית מבלי לראות את התיק הרפואי המלא היא אינה אחראית. לכן אנו ממליצות שתיפני אל האונקולוג שטיפל בך להתייעצות ולהעלאת כל השאלות . בברכה, צוות אחת מתשע
שלום פנינה, לאחר ההתייעצות (או גם לפניה)- עם הרופא המטפל, כפי שיעצה לך חברת הצוות, כדאי שתחשבי גם על תזונתך ואופן הכנתה. בעזרת המזון המתאים ושימוש בדרך בטוחה ומדעית להכנתו, תוכלי לשפר את חייך ולתרום לולד בריא. לפרטים פני לדוא"ל שלי. יום טוב, עידית