גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התגלו אצל אימי (בת 60 ללא היסטורית מחלות קודמת) שני גושים בשד. מהי ההסתברות שאכן מדובר בסרטן. האם אפשרי שאילו גידולים שפירים:? מה פרוצדורת הטיפול מעכשיו והלאה? האם הכרחי שתדרש התערבות כירוגית?
בכדי לדעת מה טיבם של הגושים עליה לעשות ביובסיה וכאשר יתקבלו התוצאות ידעו האם הגושים ממאירים והאם יש להוציעם. כדאי שאימך תיהיה בקשר עם כרורג שד בהצלחה
שלום גל, 80% מהגידולים המתגלים בשד הם שפירים. אינך כותבת איך התגלו הגושים , אם זה התגלה בבדיקה ידנית בדרך כלל שולחים לבדיקת ממוגרפיה ולפעמים גם לאולטראסאונד. על פי בדיקות אלו מחליט הרופא - כירורג שד את המשך המעקב. בברכה, צוות אחת מתשע