רציתי לדעת האם זה הגיוני שאימי תשלח לממוגרפיה

דיון מתוך פורום  סרטן השד

26/10/2003 | 15:45 | מאת: db

רציתי לדעת האם זה הגיוני שאימי תשלח לממוגרפיה 10 ימים לאחר ניתוח כריתה?

26/10/2003 | 16:03 | מאת: אריק

בדיקות ביופסיה או ממוגרפיה לאחר כריתה באזור הצלקת או בשד האחר מבוצעות במצבים בהם יש חשד לגרורות שנותרו לאחר הניתוח. בבדיקה פתולוגית של החלק שהוצא בזמן הניתוח ניתן לאבחן האם יש תאים ממאירים בסמוך לשוליים. סמיכות הגידול קרוב מאוד לשוליים יכולה להוות אינדיקציה לכך שלא כל הגידול הוצא בעת הניתוח.

מנהל פורום סרטן השד