שאלה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי טיפולים כימוטרפיים ב30/9 ועברתי ניתוח ב-28/10 יש לי כאבי גב מעומעמים. האם יכול להיות שזה תוצאה של הטיפולים (8 טיפולים) או של הניתוח. האם כשיש סרטן בעצמות יש ישנוי בסמני הסרטן. כי הבדיקות והסמנים שלי תקינים
שלום מור, אנו מבינות מאד את דאגתך. אך קשה מאד לתת יעוץ וירטואלי ומענה לשאלתך. חסרים פרטים על האבחנה הראשונית , סוג הטיפול שקיבלת. אנו ממליצות שתיפני אל הרופא המטפל שלך באונקולוגיה , ותתיעצי איתו לגבי הבעייה שהעלית. בברכה, צוות אחת מתשע