שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום האם גרורות יכולות להופיע שנה מגמר הטיפול שלוקחים טמוקסיפן באופן קבוע? יש לי כאב פועם לא קבוע שלפעמים נעלם מעל לעורף ואני מבוהלת תודה ושבוע טוב דורית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דורית, שאלתך נשלחה לד"ר בן ברוך , אך היא נעדרת עד אמצע השבוע. אנו מקוות שעם חזרתה תענה בהקדם. בברכה, צוות אחת מתשע
גרורות יכולות להופיע גם תוך כדי לקיחת טמוקסיפן אך הכאב שאת מתארת אינו אופיני לגרורות. בכל מקרה פני בבקשה גם לרופא האונקולוג שלך שבידו כל פרטי מחלתיך ויוכל להעריך צורך בבדיקות נוספות.