לד"ר אילן רון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היו לי 2 גידולים בשד שהוצאו בשלימותם בשוליים נקיים ברביעים שונים עברתי ניתוח כימותרפיה והקרנות-25 הקרנות שאלתי: האם יש צורך בבוסטינג של איזורי הגידולים? באחד עשו לי רילמפקטומי שיצאה נקי ובשני - השאירו כך לאחר הניתוח ללא רילמפקטומי מה דעתך? אם כן בוסטינג אז באיזו מידה? כמות הקרנות לאיזור? איני יודעת מה המדד של זה תודה רבה
מירי שלום, מקובל לתת קרינה כולל בוסט לשד עם הגידול כאשר הבוסט ניתן ל"מיטת" הגידול או הגדולים במידה והם עם מרכיב חודרני.המנה המקובלת לתת כבוסט היא 1600 ראד במקרה שלך.-במנות יומיות של 200 ראד. בהצלחה, ד"ר רון-מומחה לאונקולוגיה קלינית וקרינה