לאונקולוגית או רופא קרינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לדעת אם נשארו בלוטות נגועות בבית השחי שלא הוצאו בניתוח- האם הקרינה אמורה לטפל בהן ולחסל את המוקדים שנשארו גם לאחר כימותרפיה ? (בנחה שלאחר כימו נשארו מוקדים קטנים) תודה
מירי שלום, התשובה לשאלתך היא_כן!!! סרטן השד היא מחלה אונקולוגית שהטיפולים הכמותרפים והקרינתיים הם עיקר הטיפול.לכן קרינה כמוה כניתוח מקומי שנועד להרוס את תאי הגידול שנותרו בבית השחי במידה והכמותרפיה והניתוח לא עשו זאת. ד"ר רון-מומחה באונקולוגיה קלינית וקרינה