הקרנה על שד משוחזר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום למי שעשתה שחזור, ולאחר מכן הקרנות, אני מבקשת לדעת אם נוצרו כוויות ומתי, איך התמודדתן איתן, ומתי הן החלימו (ואם). תודה ענת
היי ענת ראשית חשוב לדעת כמה שדות מקרינים לך. אם זה כולל את הסופרה (בלוטה מתחת לצואר) אז כאשר הקרינו לי את השד נוצרה מסגרת של סימני כוויה (כמו תמונה) מסביב לשד המשוחזר. אני סימתי את ההקרנות בסוף יולי,ועד היום יש לי סימני כוויה מסביב לשד.לוקח לזה המון זמן להתרפאות. לעומת זאת סימני הכוויה בגב ובבית השחי נעלמו אחרי חודש. מרחתי המון אלוורה וביופין החל מהיום הראשון. מזלי, שהכוויות לא גרדו, מכיון שהיו נשים שהתענו מכך. . המון בריאות וסבלנות רונית
דרך אגב הכוויות מתחילות בדרך כלל מהיום העשירי.