משקה INTRA -שאלה לGUBI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מבקשת לשמוע חוות דעתך ולמי שיש לו נסיון עם המשקה"INTRA ". הנני כשנה לאחר הטיפולים,האם זה מתאים?אין סיכונים? בתודה מראש רות
הי רות, אין לי נסיון אישי עם INTRA, אולם אני מבין שגם היצרן מצהיר כי המשקה מכיל רק כמויות זעומות יחסית של ויטמינים, וממשיך לכתוב כי לכל מי שלוקח תוספים של מינרלים ואנטיאוקסידנטים רצוי להמשיך ולקחת אותם. אישית אני מאמין ב-לקבל מקסימום פיטוכימיקלים, מינרלים ויטמינים ואנזימים ממזון (כולל מיצי ירקות ופירות סחוטים טרי). דברי מזון ועשבי מרפא (כולל עשב חיטה) א-ו-ר-ג-נ-י-י-ם וטריים, בגלל האדמה שהם גדלים עליה, מכילים כמות יפה של כל הנ"ל. כך שאם אוכלים נכון, לא אוכלים את מה שלא נכון (דיאטה אנטי סרטנית), ובמקביל לוקחים גם תוספים מסוימים להשלמות, אני לא בדיוק מבין למה צריך את ה - INTRA. יחד עם זאת, יתכן ולאחרות שאולי לקחו או לוקחות את ה-INTRA יש נסיון אישי עם המשקה ותוכלנה לתת דיעה מעט שונה.